Объявление

Шановні користувачі, на данний момент ведуться роботи з перекладу сайту на українську мову. Вибачте за тимчасові незручності
г. Кривий Ріг ул. Вільна, 22
(050)554-02-79; (096)775-70-27; (093)587-19-88 (Viber)

Про повернення товару

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

 

Товар, замовлений в Інтернет магазині "Avtomagic", ви можете повернути або обміняти протягом 14 днів, не враховуючи дня придбання, відповідно до закону України "Про захист прав споживача".

Звернiть увагу! Товар, замовлення і доставка, якого здiйснюэться з Європи, США, ОАЕ- обмiну і поверненню не підлягає.

Обов'язкові умови для повернення або обміну товару:

  • Товар повинен бути повністю укомплектований;
  • Наявність оригінальної, неушкодженою упаковки і ярликів (збережений товарний вигляд деталей і упаковки товару);
  • Товар не використовувався і не має слідів установки, а також повернення якого здійснюється в повній комплектації;
  • Дотримання товарного вигляду (відсутність слідів монтажу , експлуатації та будь-яких інших пошкоджень);

Важливо! Перед тим, як повернути товар, необхідно обов'язково зв'язатися з менеджером для оформлення заявки на повернення. Ми цiнуємо Ваш час, тому нашi спецiалiсти докладуть максимум зусиль аби оформлення заявки на повернення пройшло якнайшвидше. Повернення здійснюється службами поштової доставки - Новою поштою, Укрпоштою, або ж у пункті самовивозу (місто Кривий Ріг).
 

Принцип повернення товару поштою :

Співробітник Компанії погоджує з клієнтом перелік документів, термін і спосіб передачі товару;

Товар можна повернути службою поштової доставки протягом 14 днів з моменту отримання замовлення.

Для бiльшої наглядностi ми поетапно вiдобразали процес оформлення повернення:

  1. Для оформлення повернення необхідно скористатися одним iз зазначених телефонів: (050)554-02-79; (096)775-70-27; (093)587-19-88, узгодити відправку і отримати реквізити для повернення у менеджера. 
  2. Після відправки товару необхідно повідомити менеджеру номер декларації.
  3. Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення грошових коштів протягом 14 днів після підтвердження прийомки товару. 

Пересилання товару здійснюється за рахунок покупця.

 

Процедура повернення в точці видачі (м.Кривий Ріг):

Повернення в точці видачі здійснюється тільки в пункті самовивозу протягом 14 днів з моменту придбання.

Перед тим, як повернути товар, необхідно також зв'язатися з менеджером по одному з номерів телефону : (050) 554-02-79; (096) 775-70-27; (093) 587-19-88, і оформити заявку на повернення.

Окрiм того, Ви можете звернутися безпосередньо в точку видачі товару, яка знаходиться за адресою м.Кривий Ріг, вул.Вільна, 22.

Просимо Вас, не вiдправляйте товар без попереднього узгодження. Товар повинен бути упакований належним чином. Не допускається нанесення на заводську упаковку написів, скотча i будь-яких налiпок: цілісність і збереження упаковки товару є відповідальністю відправника, а порушення зазначених вимог може призвести до відмови в поверненні. 

Повернення коштів:

Після повернення товару за умови збереження його споживчих властивостей і товарного виду здійснюється повернення коштiв, аналогічним способом оплати, протягом 7 банківських днів. 

Звернiть увагу !

Для повернення грошових коштів за товар належної якості необхідно:

  • повернути придбаний товар в цілій упаковці і повнiй комплектації;             
  • надати товарний чек (при оплаті за реквiзитами, LiqPay) або квитанцію про оплату замовлення в відділенні служби "Нової пошти" (при доставці замовлення службою "Нова пошта").             

Гроші, сплачені за товар, повертаються покупцеві в день повернення придбання після огляду товару та підтвердження товарного вигляду, цілісності і комплектації деталi(-лей), але не пізніше, ніж через 7 днів з моменту отримання товару .

Причини, за якими товар не підлягає поверненню, обміну:

  • З дня покупки товару, який не має недоліків, пройшло більше двох тижнів;
  • Під час перевірки якості товару були виявлені факти, що свідчать про спробу розтину, ремонту або інших порушень обслуговування;
  • Відсутність документа, який підтверджує купівлю товару, гарантійного талона або повної комплектації товару.

Також звертаємо увагу, що відповідно до п.3 ст.4 Закону України «Про захист прав споживача» споживач зобов'язаний:

  • Перед використанням товару ознайомитися з правилами його експлуатації;
  • У випадках виникнення питань щодо використання придбаного товару звернутися за консультацією до продавця, виробника або іншої уповноваженої особи, яка виконує дані функції, або особи, яка вказана в документах до товару;
  • Використовувати товар за призначенням і не порушувати умов експлуатації, які вказані в документах виробника або продавця;
  • Дотримуватися заходів безпеки, зазначених в документах виробника, а в разі їх відсутності - загальноприйнятих заходів безпеки при експлуатації товарів даної категорії.

Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню):

  • Лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни (наприклад, серветки);
  • Непродовольчі товари;
  • Парфюмерно-косметичні вироби (наприклад, ароматизатори );
  • Рукавички;
  • Тканини (серветки);
  • Товари в аерозольній упаковці;
  • Лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція;
  • Вироби з натурального та штучного волосся;
  • Всі замовні позиції привезені з-за кордону;
  • Запчастини без стікерів постачальника;
  • Запчастини зі слідами розтину упаковки, установки або експлуатації поверненню не підлягають;
  • Деталі електричної групи (датчики, блоки управління, датчики тиску шин, лямбда-зонди, форсунки паливні, свічки, лампи, електро насоси, бензонасоси, комутатори, реле і т.д.);
  • Пошкоджені деталі;
  • Некомплектна постачання запасних частин;
  • Запасні частини не відповідають замовленим;
  • Запасні частини з виробничими дефектами;
  • Перевищення термінів, та інші некондиції.

 

© 2024 Avtomagic